Rewolucja w Zalando. Firma radykalnie zmienia politykę zwrotów
Platforma z modą Zalando wprowadza zmiany w zasadach dotyczących zwrotów. Od 3 lutego zwrotu zakupionych produktów będzie można dokonać tylko w ciągu 30 dni. Dotąd na zwrot było aż 100 dni, co było wyróżnikiem serwisu od jej wejścia na rynek.

– Jako firma zorientowana na klienta regularnie i dokładnie analizujemy ich potrzeby i preferencje. Zauważyliśmy, że ponad 90 proc. z nich zwraca produkty w ciągu pierwszych 30 dni. Co więcej, krótszy czas zwrotu zwiększa dostępność artykułów dla wszystkich użytkowników naszej platformy. Biorąc pod uwagę, że ta zmiana nie wpływa znacząco na zachowania zakupowe klientów, a jednocześnie poprawia ich doświadczenia, zdecydowaliśmy się dostosować naszą politykę. Dodatkowo pozwoli nam to testować nowe funkcje, które sprawią, że zakupy na Zalando staną się jeszcze wygodniejsze i przyjemniejsze. Wierzymy, że ta zmiana przyniesie korzyści wszystkim naszym klientom - czytamy w oświadczeniu Zalando.
Do wszystkich zamówień złożonych przed 3 lutego 2025 r. zastosowanie będą miały dotychczasowe zasady dotyczące zwrotów.
Zalando w grudniu ub.r. przejęło konkurencyjną platformę About You.
Dołącz do dyskusji: Rewolucja w Zalando. Firma radykalnie zmienia politykę zwrotów