Sigma Bis zajmie się obsługą mediową Stadionu Śląskiego
Agencja mediowa Sigma Bis (utworzona przez PKN Orlen i Grupę PZU) wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową Stadionu Śląskiego - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
Oferty w nim złożyły dwie agencje: Euvic Media i Sigma Bis. Ta pierwsza oferowała prowizję na poziomie 0,01 proc., a druga - 1,99 proc.
Stadion Śląski do współpracy wybrał Sigmę Bis.
Umowa zostanie zawarta na rok, a budżet przeznaczony do obsługi wyniesie 2,46 mln zł.
O wyborze zwycięzcy zdecydowały: prowizja domu mediowego (waga: 25), suma zaoferowanych rabatów radio (20), prasa (20), suma zaoferowanych rabatów internet (5), suma zaoferowanych rabatów outdoor (15) i suma zaoferowanych rabatów telewizja (15).
Przetargi

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 


Dołącz do dyskusji: Sigma Bis zajmie się obsługą mediową Stadionu Śląskiego