Teads, Glob360 i PepsiCo w IAA Polska
Do kurii reklamodawców IAA Polska przystąpiło PepsiCo, zaś do kurii mediów dołączają Teads i Glob360.

Teads to globalna platforma medialna, która umożliwia reklamodawcom dostęp do wydawców premium na całym świecie, docierając miesięcznie do ponad 1,9 miliarda użytkowników internetu oraz gwarantując połączenie szerokiego zasięgu z bezpieczeństwem marki.
Grupa naTemat to niezależna polska grupa wydawnicza, która powstała w 2012 roku. Wydaje pięć różnych, tematycznych serwisów: natemat.pl, innpoland.pl, naszdziennik.pl,mamadu.pl oraz dadhero.pl.
Do koncernu spożywczego PepsiCo należą spółki Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker, Tropicana oraz SodaStream, w 2020 roku ponad 70 mld dolarów amerykańskich. Ich łączny przychód netto w 2020 oku wyniósł 70 mld dolarów. W swoich działaniach PepsiCo kieruje się wizją „Winning with Purpose”.
Zobacz: IAA Polska: dołączyły Grupa Time, Totalizator Sportowy, OLX, Store9 i Httpool
IAA Polska zrzesza ponad 150 podmiotów
IAA Polska jest jedyną organizacją w kraju, która skupia przedstawicieli wszystkich uczestników procesu komunikacji reklamowej: z mediów, agencji oraz reklamodawców z rozmaitych branż. Aktualnie jest ich ponad 150 i to grono stale się powiększa Od początku roku szeregi IAA Polska zwiększyły się o 12 nowych organizacji.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Teads, Glob360 i PepsiCo w IAA Polska