VMLY&R Poland wygrywa przetarg Samsung Electronics Polska
Agencja VMLY&R Poland po raz kolejny wygrała przetarg na obsługę social media dla Samsung Electronics Polska. To kontynuacja współpracy trwającej nieprzerwanie od 2016 roku.
Po raz kolejny agencji VMLY&R Poland została powierzona obsługa Samsung Electronic Polska w obszarze tworzenia strategii i koncepcji kreatywnych na potrzeby komunikacji mediach społecznościowych oraz kampanii taktycznych promujących produkty marki.
Do zadań agencji należy wdrażanie strategii obecności marki w kanałach social media, takich jak: Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter i YouTube, prowadzenie tam bieżącej komunikacji, a także działania z zakresu social listening oraz social customer care. Na potrzeby komunikacji produktów agencja VMLY&R Poland realizuje także sesje fotograficzne i produkcje wideo oraz aktywacje niestandardowe.
- To nadzwyczajna sytuacja, w której już po raz trzeci udało nam się przekonać nasze partnerki i partnerów z Samsung Electronics Polska, że warto kontynuować tę współpracę. Postrzegam to jako wyraz uznania dla doświadczonego zespołu VMLY&R, ich codziennego zaangażowania i budowanego przez lata know-how. To również potwierdzenie zrozumienia potrzeb biznesowych marki, co szczególnie napawa nas dumą - mówi Bartosz Mazurek, business supervisor, VMLY&R Poland.
To już czwarty z rzędu przetarg, w ramach którego agencji VMLY&R Poland została powierzona obsługa Samsung Electronics Polska. Współpraca trwa od końca 2016 roku. W drodze przetargu umowa została przedłużona o kolejne dwa lata.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: VMLY&R Poland wygrywa przetarg Samsung Electronics Polska