BGK wybiera agencję eventową, budżet to blisko 20 mln zł
Bank Gospodarstwa Krajowego ogłosił przetarg na organizację wydarzeń w latach 2024-2027. Budżet to blisko 20 mln zł - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl.
Przetarg BGK podzielony jest na 2 części. Pierwsza obejmuje przygotowanie koncepcji, organizację oraz koordynację wydarzeń w latach 2024 - 2027, a przede wszystkim organizację konferencji AECM połączonej z wydarzeniem jubileuszowym dla klientów zagranicznych.
Druga natomiast obejmuje przygotowanie koncepcji, organizację oraz koordynację wydarzeń w latach 2024 - 2027, a przede wszystkim organizację spotkania dla klientów strategicznych BGK z wystawą multimedialną.
O wyborze zwycięzcy zdecydują: cena (waga: 40), koncepcja kreatywna wydarzenia (waga: 50) oraz kryterium zrównoważonego rozwoju (waga:10).
Budżet dla każdej części wynosi po 19,68 mln zł (po 16 mln zł bez VAT).
Agencje mogą składać oferty w obu częściach, ale jedna agencja może zostać wybrana tylko w jednej części przetargu.
Z wybraną (lub wybranymi) agencją BGK będzie pracować do końca 2027 roku. Zainteresowane firmy mogą składać oferty do 15 marca br.
BGK jest w trakcie przetargu na wybór agencji reklamowej.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: BGK wybiera agencję eventową, budżet to blisko 20 mln zł