Frosta w nowej loterii rozdaje złoto
Rusza Złota Loteria marki mrożonek Frosta. Do wygrania są m.in. sztabka złota i nagrody pieniężne. Mechanizm loterii i kreację przygotowała agencja Unique One, a za zakup mediów odpowiada Zenith.

Aby wziąć udział w loterii, należy kupić jednorazowo Złote paluszki rybne oraz inne dowolne produkty Frosty za łączną kwotę min. 15 zł i zachować paragon. Wewnątrz każdego opakowania Złotych paluszków rybnych z nadrukowaną informacją o loterii znajduje się specjalny kod, który należy wpisać w formularzu zgłoszeniowym wraz z kodem EAN z innego dowolnego produktu Frosty na stronie internetowej loterii. Każdy z uczestników może zgłosić dowolną liczbę kodów.
Promocja trwa od 1 października do 16 grudnia tego roku. Pula nagród wynosi ponad 200 tysięcy złotych. Każde zgłoszenie to szansa na natychmiastowe wygrane pieniężne: tysiąc po 100 zł, sto po 200 zł oraz dziesięć po 500 zł. Na zakończenie loterii będą losowane nagrody główne – sztabki złota.
Informacje o loterii znajdą się na opakowaniach produktów. Promocja obejmie też reklamy w prasie branżowej, social media, serwisy internetowe oraz działania w punktach sprzedaży i kampanię PR.
Mechanizm loterii i kreację przygotowała agencja Unique One, a za zakup mediów odpowiada Zenith.
Loteria wpisuje się w prowadzoną od połowy września kampanię reklamową Frosty "Mówimy jak jest".

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Frosta w nowej loterii rozdaje złoto