Jakub Gierszyński dyrektorem e-commerce Sephora
Sieć perfumerii Sephora utworzyła nowe stanowisko dyrektora e-commerce na rynek Polski i Czech. Objął je Jakub Gierszyński.

Gierszyński odpowiada za rozwój e-commerce w kierunku strategii omnichannel, kierując pracą zespołów e-commerce Sephory w Polsce oraz w Czechach.
Ostatnio w Inter Cars
Jakub Gierszyński poprzednio był dyrektor e-commerce i marketingu w firmie Inter Cars, gdzie rozwijał strategię omnichannel B2C. Wcześniej pracował jako dyrektor e-commerce w firmie Decathlon, w której skupiał się na wsparciu strategii omnichannel, w tym transformacji cyfrowej oraz generowaniu sprzedaży w kanałach online.
Z wykształcenia magister prawa Uniwersytetu Gdańskiego oraz stosunków międzynarodowych Pomorskiej Akademii Pedagogicznej w Słupsku. Członek Rady Fundacji GS1 Polska na kadencje 2020-2024 oraz Członek Rady Izby Gospodarki Elektronicznej na kadencję 2017-2020.
Sephora to jedna z największych sieci perfumerii w Europie. Pierwszą z nich otworzyła w 1970 roku w Paryżu. Od tamtej pory sklepy Sephora funkcjonują w całej Europie, Stanach Zjednoczonych, Kanadzie i Azji. Łącznie sieć liczy ponad 2,6 tys. drogerii. W Polsce Sephora ma 101 placówek.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu 



Dołącz do dyskusji: Jakub Gierszyński dyrektorem e-commerce Sephora
https://binance.com/en/register?ref=21890971