LiquidThread wygrywa przetarg Bahlsen Polska
Agencja digitalowa LiquidThread (Publicis Groupe) wygrała przetarg na obsługę marek ciastek Hit i Krakuski (Bahlsen Polska) w kanałach social media.

Rozpoczynająca się współpraca dotyczy kompleksowej obsługi marek w social media. LiquidThread zajmie się przygotowaniem strategii komunikacji, kreacji, egzekucją działań oraz moderacją.
Działania w ramach nowej współpracy rozpoczęły się w maju. W Publicis Groupe dla Bahlsen Polska pracuje też agencja mediowa Starcom.
Obsługą reklamową marek Hit i Krakuski zajmowała się agencja Ogilvy.
Nowi klienci

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: LiquidThread wygrywa przetarg Bahlsen Polska
- To nie było za moich czasów. Płaciliśmy pracownikom tyle samo, co Niemcom, dobrze ich traktowaliśmy - powiedziała "Bildowi" 25-latka.
https://tvn24.pl/swiat/verena-bahlsen-o-robotnikach-przymusowych-teraz-przeprasza-ra936030-2295445