Mindshare przejmuje od Media Direction OMD obsługę Zalando
Platforma sprzedażowa Zalando rozstrzygnęła przetarg na obsługę mediową. Wybrała w nim do współpracy dom mediowy Mindshare (GroupM) - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Oznacza to koniec współpracy z Media Direction OMD.
Przetarg dotyczył planowania i zakupu mediów do kampanii Zalando. Firma nie podaje liczby i nazw agencji do niego zaproszonych.
Jej biuro prasowe przekazało serwisowi Wirtualnemedia.pl, że od stycznia br. obsługą mediową kampanii Zalando zajmuje się dom mediowy Mindshare.
- Zalando to europejska platforma modowo-lifestyle'owa, odwiedzana co miesiąc przez miliony użytkowników, w Polsce obecna od 2012 roku. Wygrana to ogromny sukces naszego zespołu, który odpowiedział na potrzeby klienta, przygotowując optymalną ofertę mediową. Nie mógłbym sobie życzyć lepszego rozpoczęcia Nowego Roku - komentuje Adrian Kawecki, CEO Mindshare Polska.
Wcześniej budżet mediowy platformy obsługiwał dom mediowy Media Direction OMD. W jednej z ostatnich kampanii marki wystąpiła Beata Kozidrak. Za kreację oraz produkcję spotów tej kampanii odpowiadała agencja kreatywna High&. Zdjęcia do spotów zostały wykonane przez Bartka Wieczorka.
Firmy nie ujawniają, na jak długo zawarły umowę.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Mindshare przejmuje od Media Direction OMD obsługę Zalando