Ministerstwo Infrastruktury szuka agencji do kampanii dla rowerzystów i pieszych w wieku ponad 60 lat
Resort Infrastruktury planuje ogólnopolską kampanię informacyjno-edukacyjną skierowaną do rowerzystów i pieszych powyżej 60. roku życia.
Celem zaplanowanych przez resort działań jest poprawa bezpieczeństwa seniorów w ruchu drogowym. Akcja ma na celu kształtowanie prawidłowych postaw i zachowań, uświadomienie rowerzystów i pieszych powyżej 60. roku życia jako uczestników ruchu drogowego, jak m.in. zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa prawidłowo poruszać się po drodze; jak i kiedy stosować elementy odblaskowe po zmroku; jak bezpiecznie uczestniczyć w ruchu drogowym jako rowerzysta i pieszy, uwzględniając zmiany biologiczne i mentalne postępujące wraz z wiekiem, mające znaczący wpływ na bezpieczeństwo ruchu drogowego.
Przeprowadzenie takiej akcji ma również na celu budowanie poczucia współuczestniczenia w ruchu drogowym, współodpowiedzialności za bezpieczeństwo swoje i innych na drodze, w wymiarze lokalnym i ogólnospołecznym, a także uczenie właściwych postaw i zachowań zmierzających do wyeliminowania lub ograniczenia zagrożeń dotyczących rowerzystów i pieszych powyżej 60 roku życia (bazując na przyczynach wypadków drogowych z udziałem rowerzystów i pieszych w wieku ponad 60 lat), co w konsekwencji prowadzić będzie do zmian postaw i zachowań oraz spowoduje zmniejszenie liczby ofiar śmiertelnych i rannych tych zdarzeń.
Kampanię przygotuje i przeprowadzi wybrana w rozpoczętym właśnie przetargu agencja. Akcja będzie realizowana w okresie od momentu podpisania umowy z wybraną agencją do końca listopada br.
Zainteresowane agencje mogą składać oferty do 23 kwietnia.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Ministerstwo Infrastruktury szuka agencji do kampanii dla rowerzystów i pieszych w wieku ponad 60 lat