Moliera2 sprzedaje e-sklep Mamissima za 3 mln zł
Firma Moliera2 zawarła umowę sprzedaży za 3 mln zł sklepu internetowego Mamissima z zabawkami i akcesoriami dla dzieci i rodziców.
Cena 3 mln zł za Mamissima zostanie przekazana Moliera2 w ratach do 25 lutego 2024 roku.
Zgodę na tę transakcję walne zgromadzenie akcjonariuszy spółki wyraziło w połowie lipca br.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Do Moliera2 należy kilka butików stacjonarnych z odzieżą luksusową w Warszawie, Katowicach, Poznaniu, Sopocie i Zakopanem ( br. firma w centrum Warszawy uruchomiła pierwszy salon z jedną marką - Philipp Plein) oraz sklepy internetowe z odzieżą.
W zeszłym kwartale przychody Moliera2 zwiększyły się rok do roku o 13,9 proc. do 30,83 mln zł. Wpływy z e-commerce poszły w górę o 166 proc. i stanowiły już 21 proc. sprzedaży detalicznej.
Przy wzroście kosztów operacyjnych o 14,5 proc. do 30,75 mln zł zysk operacyjny zmalał z 217,3 do 81,2 tys. zł, a zysk netto - z 534,8 do 8 tys. zł. W ujęciu półrocznym miała 3,07 mln zł straty netto, wobec 278,9 tys. zł zysku rok wcześniej.

Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Dołącz do dyskusji: Moliera2 sprzedaje e-sklep Mamissima za 3 mln zł