Pepsi wprowadza zestawy spa, aby złagodzić stres konsumentów
Koncern PepsiCo wprowadza do sprzedaży zestawy Pepsi Spa, aby pomóc konsumentom zrelaksować się w domu podczas pandemii COVID-19.
PepsiCo uruchomiło loterię, w której konsumenci mają szansę wygrać limitowany zestaw Pepsi Spa Kit. Aby wziąć udział w akcji, należy zatweetować #PepsiSpa i #Sweepstakes oraz oznaczyć jednego ze swoich znajomych.
Zestawy zawierają złuszczający peeling cukrowy Pepsi o zapachu coli, maseczkę do twarzy Pepsi Blue i bombę do kąpieli o zapachu Pepsi cola.
PepsiCo podkreśla, że pomysł na zestawy spa zrodził się z nieprzewidywalności roku 2020, wraz z typowym świątecznym stresem. Marka stworzyła elementy zestawu, aby odzwierciedlić kultowe bąbelki, kolor i tekstury napoju Pepsi, a każdy element zestawu jest w ekologicznym opakowaniu.
Dla Pepsi to nie pierwszy raz, kiedy firma włączyła produkt lifestylowy do swojej strategii marketingowej. W listopadzie 2019 roku firma uruchomiła modową witrynę e-commerce pełną odzieży i akcesoriów powstałych we współpracy z różnymi międzynarodowymi markami modowymi, takimi jak Alexander Wang, Puma i Urban Outfitters.
Takie markowe towary mają pomóc marce stać się bardziej lifestyle'ową niż tylko napojem gazowanym.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku .webp)



Dołącz do dyskusji: Pepsi wprowadza zestawy spa, aby złagodzić stres konsumentów