Perła - Browary Lubelskie klientem Sigmy Bis
Do grona klientów agencji mediowej Sigma Bis, należącej do Orlenu i PZU dołączyła Perła - Browary Lubelskie.
Sigma Bis rozpoczęła współpracę z Perła - Browary Lubelskie w zakresie obsługi mediowej.
Agencja zaplanowała i realizuje kompleksowe działania w digitalu dla marek piw produkowanych przez spółkę Perła - Browary Lubelskie: wiodącej marki Perła w ramach zainicjowanej w ubiegłym roku platformy komunikacyjnej „Perła. Niesie do przyjaciół” oraz kampanii launchującej nowość – piwo Perłał - pod hasłem „Piwo takie, że ŁAŁ”.
Piwo Perłał to nowość w ofercie lubelskiego browaru. Ma orzeźwiający, lekki choć wyrazisty smak i aromat. Jest to piwo w stylu lager nie będące klasycznym lagerem/ To kompozycja chmieli amerykańskich: Cascade, Chinook i Perle.
Czytaj też: Browary tną wydatki na reklamę
Firmy nie podają, na jak długo zawarły umowę o współpracy.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Perła - Browary Lubelskie klientem Sigmy Bis