PKP Intercity chce zatrudnić agencję eventową
Spółka PKP Intercity zaprasza firmy do składania ofert na świadczenie usług eventowych - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Z wybraną firmą umowę podpisze na rok.
PKP Intercity zaprasza agencje do składania ofert na świadczenie usług eventowych. Przewoźnik wymaga, by wraz z ofertą złożyć - w formie prezentacji - rozwiązania dwóch zadań: przygotowanie strefy promocyjnej wraz z opracowaniem i przeprowadzeniem aktywności eventowych dla spółki oraz prezentacja taboru na dworcu kolejowym i przeprowadzenie aktywności promocyjnych informujących o partnerstwie PKP Intercity i wyścigu Tour de Pologne.
Spółka zapowiada, że zamierza zawrzeć umowy ramowe z maksymalnie trzema agencjami. Będzie z nimi współpracować przez rok.
Zainteresowane firmy mogą składać oferty do 2 października.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
W drugiej połowie sierpnia br. PKP Intercity rozstrzygnęło przetarg na obsługę mediową online jej kampanii reklamowych - do współpracy wybrało Mediahub.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: PKP Intercity chce zatrudnić agencję eventową