Pomorze Zachodnie za 400 tys. zł będzie promowane turystom w „Projekcie Plaża” TVN
Władze województwa zachodniopomorskiego zawarły z TVN Media umowę, dzięki której cały region promowany jest podczas nadawanego w wakacyjne weekendy programu Projekt Plaża. TVN dostanie za to blisko 400 tys. zł.

Działania promocyjne prowadzone we współpracy z TVN są elementem projektu „Pomorze Zachodnie - dobre wspomnienia na przyszłość”, promującego walory turystyczne regionu. Poprzedni etap kampanii reklamowej był realizowany jesienią ub.r.
W ramach kolejnej odsłony zaplanowano m.in. przeprowadzenie w okresie letnim kampanii promującej najistotniejsze dla turystyki obszary województwa, np. pas nadmorski oraz pojezierza. W związku z tym władze regionu zdecydowały się na promocję w programie TVN „Projekt Plaża”, który jest częścią pasma "Dzień dobry wakacje".
Kolejne odcinki „Projektu Plaża” będą realizowane podczas imprez plenerowych. Jak tłumaczą przedstawiciele władz regionu, pozwoli to dotrzeć do szerokiego grona odbiorców oraz zaprezentować atrakcje turystyczne z większego obszaru województwa.
Koszt realizacji projektu wynosi prawie 400 tys. zł.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Pomorze Zachodnie za 400 tys. zł będzie promowane turystom w „Projekcie Plaża” TVN