Quebonafide polskim ambasadorem kampanii Sprite (wideo)
Polskim ambasadorem marki Sprite (Coca-Cola) został raper Quebonafide. Wystąpił w spocie "Let's be clear".
Raper poinformował o rozpoczęciu współpracy z marką Sprite na swoim profilu na Instagramie.
Pojawił się w kampanii „Let’s be clear”, która dotyczy otwarcia głowy na różnorodność i inkluzywność społeczną. W spocie zatytułowanym "Otwarcie mówiąc" przedstawiono postać artysty, który mówi o sobie i o tym, dlaczego tak często zmienia się jako twórca i jako człowiek.
"Moja natura chyba jest taka, że ja właśnie chciałem być wytykany palcem i szybko się nudziłem sobą. Nie lubiłem siebie w tej formie stałej. Cały czas musiałem ten stan skupienia zmieniać. Muszę sobie robić te rollercoastery jeśli chodzi o własną aparycję czy o jakąś taką ekonomię myśli" - mówi w reklamie raper.
Quebonafide kieruje przekaz do osób z mniejszych miast, którzy chcą osiągnąć coś więcej, odważyć się wdrażać te zmiany w swoim życiu.
Artysta poinformował, że to dopiero początek jego współpracy z marką Sprite. Zapowiedział, że kolejne jej etapy pojawią się za kilka dni.
Spot został wyreżyserowany przez Andiamo, Michała Więckowskiego i Mateusza Erdmanna.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Quebonafide polskim ambasadorem kampanii Sprite (wideo)
Koniec końców tak właśnie jest.
Ile trzeba mieć kredytów, aby zostać Kukizem pop-rapu?