Totalizator Sportowy wybiera agencje eventowe
Totalizator Sportowy wybiera w przetargu firmy, które zajmą się na jego zlecenie organizacją eventów. Będzie z nią pracować przez rok - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
Przetarg Totalizatora Sportowego dotyczy organizacji i obsługi wydarzeń o charakterze wizerunkowo-sprzedażowych.
Spółka zamierza wybrać w tym postępowaniu maksymalnie 8 agencji. Już na etapie przetargu zaznacza, że mimo zawartych umów może nie udzielać zleceń w okresie ich obowiązywania i w takiej sytuacji agencji nie będą przysługiwały jakiekolwiek roszczenia - agencja nie może dochodzić udzielania zleceń. Totalizator dodaje, że może dokonać zakupu koncepcji, ale nie jest do tego zobligowany.
W dokumentacji przetargowej ponadto spółka zaznacza, że firmy składające oferty oferując prowizję za realizowane usługi musi pamiętać, że nie może być ona niższa niż 4 proc. Umowy z wybranymi firmami zostaną zawarte na rok.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Do przetargu mogą zgłaszać się firmy, które obsługiwały w okresie ostatnich trzech lat co najmniej 3 eventy (imprezy) z
uwzględnieniem, że dla co najmniej dwóch eventów budżet każdego z nich wynosił przynajmniej po 100 tys. zł brutto, a budżet dla co najmniej jednej imprezy wynosił minimum 350 tys. zł.
Oferty można składać do 23 marca br.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Totalizator Sportowy wybiera agencje eventowe