Twarzą produktów dla nastolatek Urban Decay została gwiazda OnlyFans, serwisu znanego głównie z tego, że jego użytkownicy nagrywają filmy dla dorosłych. Czy decyzja marki jest etyczna? – Uważam, że jest to demoralizujące – jednoznacznie ocenia Karina Hertel z Brandlift. – Taki wybór ambasadorki może być odczytany jako próba wywołania szumu kosztem wartości – uważa Żaneta Kurczyńska.
W drugim kwartale br. grupa Agora zwiększyła przychody o prawie 17 proc., głównie dzięki dużo wyższej sprzedaży biletów w kinach Helios. Znacząco poprawiła się też rentowność firmy.
W Polskiej Agencji Prasowej trwają zaawansowane prace nad wprowadzeniem usługi monitoringu mediów – dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Ma się pojawić na rynku jeszcze w tym roku.
Canal+ rozpoczął testową sprzedaż światłowodu na bazie infrastruktury Orange – dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Piotr Kaniowski, rzecznik prasowy dostawcy płatnej telewizji wyjaśnia, że z oferty mogą skorzystać wybrani klienci, znajdujący się w zasięgu operatora i potencjalnie zainteresowani usługą. – Obecnie oferta jest dostępna wyłącznie w kanale sprzedaży telefonicznej – mówi przedstawiciel Canal+.
Spółka Michała Rachonia i Sławomira Cenckiewicza, która wydała ich książkę „Zgoda” i produkuje programy Rachonia w Republice, przez 10 miesięcy 2024 roku przy nieco ponad 7 mln zł przychodów zarobiła na czysto prawie 5 mln.
W tygodniku „Polityka” nie znajdziemy już artykułów autorstwa Jacka Żakowskiego. Jak przyznaje dziennikarz, linia redakcyjna pisma działa na niego demotywująco.
TVN Turbo, a nie Republika, będzie pokazywać kolejne gale Strife MMA. Jak ustalił portal Wirtualnemedia.pl, pierwszą galę w Grodzisku Mazowieckim skomentują Marian Ziółkowski oraz Maciej Turski.
Dwa tygodnie temu w mediach społecznościowych pojawiło się wiele krytycznych głosów na temat materiału TVP Info, podsumowującego 5 lat prezydentury Andrzeja Dudy. – Otrzymałam informację, iż do tej pory nie wpłynęła żadna skarga na ten materiał i audycję „Niebezpieczne związki” z 31 lipca br. – informuje Wirtualnemedia.pl Joanna Bielecka z zespołu rzecznika prasowego KRRiT.
Według wstępnych danych w drugim kwartale 2025 roku zyskowność grupy kapitałowej Kino Polska TV zwiększyła się dwukrotnie mocniej od jej przychodów. Najwyższy wzrost wypracowała Stopklatka.
Japoński dziennik „Yomiuri Shimbun” pozwał firmę Perplexity zajmującą się sztuczną inteligencją. Zarzuca jej naruszenie praw autorskich i żąda 15 mln dolarów odszkodowania.
Karolina Sobocińska rozpoczęła współpracę z serwisem MedExpress.pl oraz powiązanym z nim kanałem Wyszło na zdrowie. Poprzednio występowała m.in. w Kanale Zero.
Małgorzata Tomaszewska i Jan Pirowski poprowadzą „Dzień dobry TVN” w najbliższą środę 20 sierpnia br. Dla prezenterki będzie to debiut w tej roli.
Z początkiem sierpnia Jonasz Przybył został redaktorem online w “National Geographic Polska” (Burda Media Polska). Zastąpił na tym stanowisku Mateusza Łysiaka, który był redaktorem i wydawcą.
Od września kanał informacyjny TVP Info nie będzie emitować „Teleexpressu weekend”, obecnego w sobotniej ramówce od wiosny 2024 roku.
Z początkiem sierpnia br. Mateusz Łysiak dołączył do zespołu Onet Premium jako redaktor prowadzący. Będzie odpowiadał m.in. za magazyny lifestyle’owe tworzone dla subskrybentów.
Resort klimatu i środowiska zapowiada spoty i reklamy poświęcone systemowi kaucyjnemu. Trafią do telewizji, internetu czy do kin. Ich koszt to 10 mln zł.
Sieć Auchan uruchomiła pilotażowy sklep w mobilnym formacie Auchan Summer. Nowy, kompaktowy punkt handlowy, zlokalizowany na parkingu Centrum Handlowego Port Rumia, oferuje klientom blisko 500 produktów, w tym najchętniej kupowanych latem przekąsek, gotowych dań, napojów i lodów.
Według wstępnych założeń po kilka proc. od przychodów będą musiały płacić w Polsce globalne koncerny cyfrowe w ramach nowego podatku. Których podmiotów będzie dotyczyć ta danina i kiedy ma szansę realnie wejść w życie?
W pierwszej połowie 2025 roku wydatki w Polsce na reklamy wideo w telewizji i internecie zwiększyły się r/r o 6,7 proc. – wynika z danych Publicis Groupe. W przypadku platform streamingowych nastąpił wzrost o prawie dwie trzecie, a w telewizji tylko o 2,2 proc.
Perplexity, startup działający w obszarze sztucznej inteligencji złożył ofertę o wartości 34,5 miliarda dolarów za kupno przeglądarki Google Chrome.