Reklamy tygodnia: Calvin Klein, Heyah, Old Spice, Škoda, TVN (wideo)
Tym razem wśród najciekawszych reklam mijającego tygodnia znalazły się dwie kampanie zagraniczne i trzy polskie. Są to globalne reklamy Calvina Kleina i Old Spice'a oraz rodzime produkcje promujące marki Heyah, Škoda Superb i TVN.
TVN: „TVN dla Ciebie”
TVN zawsze miał świetne, przemyślane kampanie autopromocyjne. Tak jest i tym razem, choć nie ma już Pana Kulki.
W jesiennym spocie wizerunkowym TVN postawił akcent nie na swoje gwiazdy, ale na zwykłych ludzi. W klipie stacja promuje się z nowym hasłem „TVN - dla Ciebie”.- W tym sezonie spot wizerunkowy stacji został zrealizowany z innej niż dotychczas perspektywy - główną rolę grają w nim nie gwiazdy, lecz zwykli ludzie. Patrzymy, co robią nasi widzowie, jakie mają pasje, co ich nakręca. Film jest oparty na monologu wygłaszanym przez młodego chłopaka, który opowiada o dobrych stronach życia. Tekst jest bogato ilustrowany utrzymanymi w formie dokumentalnej ujęciami z życia różnych ludzi w całej Polsce - opowiada Wirtualnemedia.pl Robert Przyszlak, dyrektor autopromocji TVN.
Klip nie promuje żadnych konkretów formatów. W spocie między zwykłymi ludźmi pojawiają się jednak gwiazdy TVN. Są to: Magda Gessler oraz dwaj inni jurorzy „MasterChef” (Ania Starmach, Michel Moran), Martyna Wojciechowska, Ewa Drzyzga, Dorota Wellman i Marcin Prokop, Kuba Wojewódzki, jurorzy „Mam talent!” (Agnieszka Chylińska, Małgorzata Foremniak, Agustin Egurolla) oraz młodzi aktorzy z nowego serialu „Aż po sufit!”.
W dwóch wcześniejszych spotach ramówkowych TVN występował Pan Kulka, pluszak mający symbolizować markę stacji. W klipie z wiosny br. radził gwiazdom TVN, a w tym z jesieni ub.r. zaskakiwał je w różnych sytuacjach. Ważną rolę w filmie odgrywa muzyka. - Tym razem postawiliśmy na przebój zespołu The Stranglers „Golden Brown”, który idealnie pasuje do charakteru zdjęć i montażu - mówi Przyszlak.
Nowy spot realizowany był przez trzy tygodnie - ekipa TVN odwiedziła różne miejsca: od podkrakowskiej wsi po Wyspę Sobieszewską. Zdjęcia zakończyły się w połowie lipca br., a kolejne dwa tygodnie zajęła postprodukcja.
Za realizację filmu odpowiadał tradycyjnie dział autopromocji TVN. Scenarzystą i reżyserem był Robert Krawczyk, zdjęcia zrealizował Damian Kocur, a dyrektorem kreatywnym był Robert Przyszlak.
Jesienny spot wizerunkowy oglądać można w telewizji TVN i w internecie od środowego popołudnia.
Old Spice: wspólna reklama z dwoma bohaterami marki
Old Spice konsekwentnie stawia w swoich spotach na zaskakujące zwroty akcji i humor.
Dwaj bohaterowie reklam marki Old Spice - Terry Crews i Isaiah Mustafa - wystąpią razem w serii nowych spotów promujących produkty firmy. - To pierwszy raz w historii, gdy obaj pojawiają się na planie - podkreśla John Sebastian, szef marketingu Old Spice.
Do tej pory zarówno Terry Crews, jak Isaiah Mustafa pojawiali się w oddzielnych spotach. Każdy z nich promował inne produkty Old Spice’a, każdy tworzył też inny wizerunek postaci. Mustafa przyciągał kobiety urodą i męskością, Crews tworzył atmosferę zamieszania nadmiarem ekspresji i testosteronu. Teraz odpowiedzialna za nową kampanię agencja Wieden + Kennedy Portland stworzyła spot, w którym obaj bohaterowie marki Old Spice pojawiają się na ekranie razem. Film nakręcony z ich udziałem jest zrealizowany - podobnie jak większość reklam Old Spice’a - z dużą domieszką humoru i zaskakującymi zwrotami akcji.
- To pierwszy raz w historii, gdy nasi legendarni bohaterowie obaj pojawiają się w jednym filmie - podkreśla John Sebastian, szef marketingu Old Spice. - W zamyśle chcemy zderzyć ze sobą te dwie tak różne osobowości, by ułatwić klientom dobór najlepszych dla nich produktów Old Spice’a. Celem nowej kampanii jest wypromowanie trzech zapachów Old Spice - Timber, Swagger i Bearglove. W sumie ma powstać 7 spotów z udziałem Crewsa i Mustafy, pierwszy z nich został już wyemitowany w amerykańskiej telewizji. Pozostałych 6 pojawi się jesienią br.
Agencja: Wieden+Kennedy Portland
Heyah: problemy ze sznurówkami i pocałunkiem reklamują „pierwsze prawdziwe no limit”
Analogie wykorzystywane w spotach Heyah zawsze są celne, tak jest i tym razem.
Nowe reklamy z kampanii promującej nową ofertę w taryfie Heyah (należącej do T-Mobile Polska) jako „pierwsze prawdziwe no limit” pokazują kłopoty ze sznurówkami i pocałunkiem.
Jest to kolejna odsłona kampanii reklamującej nową ofertę abonamentową Heyah, obejmującą m.in. nielimitowane rozmowy, SMS-y i MMS-y do wszystkich sieci oraz nieograniczony pakiet internetowy przez 3 miesiące (zobacz szczegóły).
Poprzednie reklamy pokazywały żucie gumy oraz rozwiązywanie sznura pętającego użytkownika.
Kampania jest prowadzona głównie w telewizji oraz internecie (m.in. na portalach społecznościowych).
Agencje: Brain (strategia, kreacja), Platige Image (produkcja, postprodukcja), Next (internet), Starcom (media)
Škoda Superb: „Nieziemski styl. Kosmiczna przestrzeń”
Spot w pewnym sensie pełen tajemniczości, a do tego świetna muzyka.
Rozpoczęła się kampania reklamowa nowej wersji samochodu Škoda Superb, prowadzona pod hasłem „Nieziemski styl. Kosmiczna przestrzeń”.
Reklamy przekonują, że nowa Škoda Superb oferuje najwyższy komfort jazdy i doskonałe wyposażenie. Podsumowuje to hasło: „Nieziemski styl. Kosmiczna przestrzeń”.
Akcja zaczęła się 3 sierpnia i potrwa do końca września. Obejmuje telewizję, internet, prasę, kina oraz outdoor.
Agencje: Opcom (adaptacja spotu, kreacja), Kalicińscy.com (Facebook), MediaCom Warszawa(media).
Calvin Klein: „Raw texts, real stories”
Fantastyczne, wysmakowane, gustowne zdjęcia. Nic dodać, nic ująć.
„Raw texts, real stories” (surowe teksty, prawdziwe historie) - pod tym hasłem ruszyła nowa kampania Calvina Kleina, która ma zwrócić uwagę na coraz popularniejsze zjawisko sextingu i relacji międzyludzkich w cyfrowym świecie. Nośnikiem kampanii jest seria zdjęć, na których pojawiają się pary tej samej i różnych płci, a także miłosne trójkąty. Na każdej z fotografii umieszczono segment przypominający okno komunikatora. Są w nim teksty obrazujące zjawisko sextingu - coraz popularniejszego wśród młodych ludzi trendu polegającego na przesyłaniu przez internet tekstów, zdjęć lub klipów erotycznych.

- Ta kampania to przykład komunikacji przez prowokację - podkreśla Melisa Goldie, chief marketing oficer w firmie Calvin Klein. - Zwracamy w niej odbiorcom uwagę na to, że w dzisiejszych cyfrowych czasach relacje międzyludzkie, także te erotyczne, zmieniają zupełnie swoje oblicze.

W ramach kampanii w 27 krajach na świecie pojawią się ekrany LED oraz tradycyjne plakaty z fotografiami. Jesienią br. akcja - przygotowana przez agencję Mother New York - ma także trafić do aplikacji randkowej Tinder.

Agencje: Mother New York


Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Reklamy tygodnia: Calvin Klein, Heyah, Old Spice, Škoda, TVN (wideo)
old spice - dobry jest,
skoda- dobra
a CK -masowka dla slumsu prawie,
jak dopalacze
to jaki ma zawod ? literat ? a na obiektywach sie zna ?