Holding reklamowy WPP przejmuje 20 proc. serwisu Tunepics
Brytyjski holding reklamowy WPP zainwestował w serwis społecznościowy Tunepics, stając się właścicielem 20 proc. jego udziałów.

Pozwalający na dzielenie się fotografiami opatrzonymi różnego rodzaju efektami kolorystycznymi i dźwiękowymi serwis Tunepics został zaprojektowany przez Justina Cooke, byłego szefa marketingu brytyjskiej sieci handlowej Topshop. Za realizację projektu odpowiadała jednak agencja reklamowa AKQA, której właścicielem jest WPP. W wyniku gotówkowo-barterowej umowy holding stał się tym samym właścicielem 19,9 proc. serwisu.
Tunepics zostało uruchomione w ubiegłym tygodniu. Serwis działa na podobnej zasadzie co Instagram, jednak w odróżnieniu od niego publikowane fotografie można wzbogacać o efekty kolorystyczne, filtry imitujące zjawiska pogodowe, a także schematy barw odzwierciedlające nastrój użytkownika. Całość dopełnia rozbudowana baza utworów muzycznych, które można załączać do wpisów.
W pierwszej kolejności udostępniono aplikację mobilną dla iOS. Twórcy pracują już nad wersją dla Androida.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu 


Dołącz do dyskusji: Holding reklamowy WPP przejmuje 20 proc. serwisu Tunepics