Nieagencja wypromuje w mediach Europejski Korpus Solidarności
Nieagencja wygrała przetarg na kampanię promocyjno-informacyjną programu Europejski Korpus Solidarności. Do kampanii zaprosiła influencerów i podcasterów związanych z tematyką popularnonaukową, edukacyjną, społeczną i ekologiczną.
Europejski Korpus Solidarności to program Komisji Europejskiej, który umożliwia młodym ludziom zaangażowanie się w lokalne inicjatywy oraz udział w wolontariacie w całej Europie. Grupą docelową programu są również firmy, organizacje i instytucje, które działają w sektorze solidarnościowym i potrzebują dofinansowania projektów na rzecz społeczności.
W ramach przetargu Nieagencja przeprowadziła kampanię w mediach społecznościowych z influencerami i podcasterami, m.in.: Robert Ość Jasiak (wspierajkulture), Paulina Górska (ekopaulinagorska), Aleksandra Pospieszałowska-Skuza (a_ps89), Paweł Drozd (podcast Brzmienie Świata z lotu Drozda), Paulina Maciboch (podcast W zgodzie ze sobą), Tomasz Rożek (podcast Nauka to Lubię). Gośćmi w podcastach są młodzi ludzie, którzy odbyli wolontariat w ramach programu i opowiadają o swoich przeżyciach i doświadczeniach.
Kampania będzie realizowana do 31.12.2022 r.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Nieagencja wypromuje w mediach Europejski Korpus Solidarności