Starcom Mediavest Group z budżetem telewizyjnym Answear.com
Firma WearCo wybrała agencję Starcom Mediavest Group do obsługi swojego internetowego sklepu odzieżowego Answear.com w zakresie planowania i zakupu czasu reklamowego w telewizji. Pierwsza kampania, którą dla Answear.com zrealizuje SMG, rozpocznie się w listopadzie.
SMG zajmie się przygotowaniem strategii komunikacji w stacjach telewizyjnych oraz planowaniem i zakupem czasu reklamowego w telewizji do jesiennej kampanii. Agencja już rozpoczęła pracę dla nowego klienta. Kampania wystartuje w listopadzie. Oprócz rynku polskiego będzie również prowadzona w Rumunii, Czechach i na Słowacji.
- Zależało nam na wyborze agencji, która zrozumie cele biznesowe naszej marki i w oparciu o te potrzeby przygotuje strategię i plan komunikacji Answear.com w telewizji. Oczywiście ostateczny sukces zależy od obu czynników: jakości kreacji spotu oraz precyzyjnie zaplanowanych emisji, ale wierzymy, że dzięki SMG jesteśmy świetnie przygotowani do naszych jesiennych planów reklamowych - uzasadniła Joanna Kosman, kierownik marketingu Answear.com
Wartość kontraktu nie została ujawniona.
Obsługą reklamową Answear.com od września br. zajmuje się agencja San Markos.
W sierpniu br. Answear.com odwiedziło 964,4 tys. polskich użytkowników (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz pełne wyniki serwisów tematycznych).
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Starcom Mediavest Group z budżetem telewizyjnym Answear.com