TikTok po raz pierwszy reklamuje się w Wielkiej Brytanii
Platforma społecznościowa TikTok wystartowała z pierwszą kampanią reklamową w Wielkiej Brytanii.
W reklamie TokTok pokazał, jakie treści publikowali w serwisie użytkownicy w czasie lock downu spowodowanego pandemią koronawirusa.
W klipie "A Little Brighter Inside" obok innych użytkowników TikToka przewinął się także krótki fragment filmiku z Gordonem Ramsayem, szefem kuchni i gwiazdą brytyjskiej telewizji. W kolejnych odsłonach akcji będą pojawiali się inni celebryci i gwiazdy.
- Kampania ta ma na celu celebrowanie dobrej zabawy i pozytywnego ducha twórców z TikToka - powiedziała Jana Ulaite, szefowa działu marketingu platformy.
Film jest częścią szeroko zakrojonej kampanii reklamowej, którą TikTok prowadzi na rynku brytyjskim. Aplikacja stale powiększa w tym kraju bazę użytkowników. Według prognoz, do końca tego roku z platformy będzie korzystało 8,12 mln Brytyjczyków.
Kreację przygotowała agencja Social Lab.

Newsletter







Karol Nawrocki nie odpuścił Onetowi ws. Grand Hotelu. Jest pozew cywilny i oskarżenie z art. 212 [NASZ NEWS]
Tak chciano ośmieszyć europejskich przywódców. Fałszywe AI w telewizji wPolsce24, Kanale Zero i u publicysty Republiki
Autorka „Chłopek” dostanie więcej. Dogadała się z wydawcą
Zygmunt Solorz górą na Cyprze. Przestrzega władze Cyfrowego Polsatu
Nadchodzi pierwszy polski serial Disney+. Mamy trailer 



Dołącz do dyskusji: TikTok po raz pierwszy reklamuje się w Wielkiej Brytanii