Złośliwa sąsiadka w reklamie dostawy do punktów odbioru GLS
„Zapunktuj z GLS” to hasło nowej kampanii operatora logistycznego, promujące usługę punktów odbioru paczek.

GLS Poland w najnowszej kampanii promuje sieć ponad 14 000 punktów w Polsce, Niemczech, Austrii, Belgii i Danii, a także dodatkowe bonusy, które oferuje odbiorcom paczek między innymi 6 dni na odbiór.
Sąsiadki w kampanii GLS
Osią kampanii jest humorystyczny spot reklamowy, wokół którego budowana jest świadomość marki i promowanej usługi. Jego głównymi bohaterkami są sąsiadki, z których jedna ciągle się gdzieś spieszy.
- Pracując nad koncepcją, w zasadzie od początku zakładaliśmy, że będzie ona miała nieco humorystyczny charakter. W końcu nauka przez zabawę to patent, który sprawdza się nie tylko wśród najmłodszych odbiorców - wyjaśnia Kamilla Wierzchucka, strategy & concept director w agencji Heynow, która odpowiada za koncepcję oraz całościową realizację kampanii dla GLS Poland.
Kampania „Zapunktuj z GLS” jest realizowana dwutorowo z dedykowanym przekazem do sklepów internetowych oraz do odbiorców paczek. Działania obejmują szereg kanałów online, między innymi platformy VOD, YouTube, Facebook, Instagram oraz mailingi.

Newsletter







Karol Nawrocki nie odpuścił Onetowi ws. Grand Hotelu. Jest pozew cywilny i oskarżenie z art. 212 [NASZ NEWS]
Tak chciano ośmieszyć europejskich przywódców. Fałszywe AI w telewizji wPolsce24, Kanale Zero i u publicysty Republiki
Autorka „Chłopek” dostanie więcej. Dogadała się z wydawcą
Zygmunt Solorz górą na Cyprze. Przestrzega władze Cyfrowego Polsatu
Nadchodzi pierwszy polski serial Disney+. Mamy trailer 



Dołącz do dyskusji: Złośliwa sąsiadka w reklamie dostawy do punktów odbioru GLS