Z Radiem TOK FM (Agora) żegna się Piotr Zorč, zastępca redaktora naczelnego i dyrektor publicystyki – dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Zorč pracował w rozgłośni ponad 22 lata.
Niektóre wyczyny sztucznej inteligencji są testem na poziom ludzkiej inteligencji. Testem przez tę drugą czasem przegrywanym.
Łukasz Bednarz dołączył do zespołu TV Republika. Był zastępcą Jarosława Olechowskiego (dziś szefa wydawców Republiki) w Telewizyjnej Agencji Informacyjnej.
Podcasty i wideocasty są dziś na topie, a jeden z najpopularniejszych prowadzi Patrycjusz Wyżga. „Didaskalia” należące do WP to miejsce nie tylko na długie rozmowy o polityce, ale także m.in. o nauce. Dziennikarz tłumaczy nam m.in., skąd wziął się jego format i dlaczego cieszy się takim zainteresowaniem, dlaczego nie przyjął propozycji TVP i jak YouTube zmienia media.
Jesienią Telewizja Polska pokaże popularne formaty rozrywkowe, premierowe odcinki ulubionych telenoweli i kultowych teleturniejów. Pojawi się kilka serialowych nowości oraz reaktywowana "Rodzinka.pl". Ofertę kulturalną uzupełni w tym sezonie cykl spektakli adresowany do młodego widza.
We wrześniu ruszy pierwszy etap naboru uczestników do nowej edycji "Must Be The Music". Polsat ogłosił start precastingów. Kiedy i w jakich miastach rozpoczną się przesłuchania?
Andrzej Gajcy dołączył do Republiki, gdzie poprowadzi swój autorski program. – Z ogromną ciekawością rozpoczynam kolejny nowy rozdział dziennikarskiej kariery. Jeszcze jakiś czas temu myślałem, że ta kariera zakończyła się wraz z odejściem z Onetu – mówi nam dziennikarz. Opowiada także o tym, jak wyglądał ostatni okres w jego dziennikarskiej karierze i co dalej z kanałem na YouTube.
Firma Drutex została oficjalnym partnerem niemieckiego klubu piłkarskiego Bayern Monachium. Umowę podpisano na trzy lata.
Wielu marketingowców stara się osiągnąć produktywną równowagę między życiem zawodowym a prywatnym, jednak niektórzy nie zrezygnowali z pracy podczas wakacji – wskazują badania Storyblok.
Porsche Polska wprowadza zmiany w strukturze organizacyjnej. Marek Sworowski przejął stanowisko dyrektora sprzedaży po Dorocie Zyskowskiej. Nowym dyrektorem marketingu i customer experience został Jakub Kessler.
Telewizja Polska wchodzi w jesień 2025 roku z nowym spotem wizerunkowym, kontynuując komunikację pod hasłem „TVP. Otwórz się na więcej”. Nadawca w materiale w emocjonalny sposób pokazuje, że jest blisko ludzi – w ich codziennych doświadczeniach, wyjątkowych chwilach i wspomnieniach, które budują poczucie wspólnoty.
Od 1 września br. będą obowiązywać nowe cenniki reklamowe rozgłośni radiowych należących do Grupy ZPR Media. Zdrożeją reklamy m.in. w sieci Eska, Vox FM i Eska Rock.
Netflix trafił na pierwsze miejsce rankingu zaangażowania na TikToku w lipcu, a Lidl Polska odnotował największą liczbę odtworzeń – wynika z najnowszego raportu firmy Sotrender.
Wśród serwisów o tematyce gospodarczo-prawnej najwięcej użytkowników ma niezmiennie Business Insider Polska, zaś na nieco dłużej przyciąga internautów Money.pl. Cztery czołowe witryny przekroczyły poziom 20 proc. zasięgu, a w pierwszej dziesiątce są trzy witryny należące do Grupy PTWP.
Sponsorem tytularnym piłkarskiego Pucharu i Superpucharu Polski została firma bukmacherska STS. Umowę z Polskim Związkiem Piłki Nożnej podpisano na trzy sezony.
„Co ludzie powiedzą?” - tak będzie nazywał się nowy program, który we wrześniu br. zadebiutuje na antenie TVP Info. Prowadzącym został dziennikarz Wojciech Szeląg, który opowiada nam o szczegółach audycji.
Pojawił się drugi zwiastun sezonu serialu komediowego “1670” platformy Netflix, opowiadającego o zabawnych perypetiach we wsi Adamczycha w tytułowym roku. Nowe odcinki pojawią się na Netfliksie 17 września.
Dominika Ćosić zaczyna współpracę z youtube'owym PRZEkanałem. Była korespondentka Telewizji Polskiej w Brukseli ma tworzyć cykl o sprawach zagranicznych, razem z Karolem Darmorosem, który wcześniej pracował w Polskim Radiu.
Radio TOK FM zaprezentowało odświeżoną wersję serwisu internetowego tokfm.pl. Nowa szata graficzna oraz rozszerzone funkcjonalności sprawiają, że portal staje się jeszcze bardziej przyjazny użytkownikom. – Opisujemy nie tylko, co się stało, ale również co z tego wynika, dlaczego to ważne i jak wpłynie na nasze życie – komentuje Karolina Wiśniewska, zastępczyni redaktor naczelnej tokfm.pl.
Program "Korespondenci", który wiosną zadebiutował na antenie TVP1, jesienią nie wróci na antenę - potwierdziła portalowi Wirtualnemedia.pl TVP.