21 lat temu poznała ją cała Polska, gdy zasiadła za stołem prowadzącej główne wydanie “Wiadomości”. Od zeszłego roku znów o niej głośno, bo jej wywiady w TVP Info budzą dużo emocji i komentarzy. Dorota Wysocka-Schnepf polaryzuje, a opinie na jej temat są skrajne. Pracowita, rzetelna, profesjonalna – oceniają jedni. Przekraczająca granice, zdefiniowana, stronnicza – stwierdzają drudzy. – Obecnie kariera Doroty Wysockiej-Schnepf toczy się zgodnie z politycznymi zmianami ostatnich lat – ocenia Jan Dworak.
Serwis piłkarski Goal.pl, należący do koncernu bukmacherskiego Better Collective, rezygnuje ze swojego kanału youtube'owego i żegna się z kilkoma dziennikarzami. Eksperci tłumaczą nam, jakie mogą być powody tej decyzji, czy obserwujemy przesyt treści na rynku sportowym i co dalej z serwisem piłkarskim.
W drugim kwartale 2025 roku Meta Platforms zarobiła na czysto 18,3 mld dolarów przy wzroście przychodów o ponad 20 proc. Zyskowność operacyjna koncernu na dobre przekroczyła 43 proc., a z jego platform korzysta globalnie prawie 3,5 mld internautów.
Reaktywowana po latach „Randka w ciemno” będzie emitowana na głównej antenie Polsatu, a nie – jak zapowiadano wcześniej – jedynie w Super Polsacie – potwierdziliśmy w stacji. Program trafi do jesiennej ramówki.
Z działu premium tygodnika „Wprost” (PMPG Polskie Media) zwolniono w środę cztery osoby. Z redakcji odchodzą dziennikarki Joanna Miziołek, Paulina Socha-Jakubowska, dziennikarz Jakub Mielnik i wydawca Konrad Żelazowski – dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl
W Singapurze trwają mistrzostwa świata w pływaniu, Krzysztof Chmielewski zdobył srebrny medal, ale polscy kibice nie mogą liczyć na transmisje w polskiej telewizji. Zawody można śledzić jedynie na zagranicznej platformie sportowej, a dyrektor TVP Sport Jakub Kwiatkowski tłumaczy nam, dlaczego publiczna stacja nie może pokazywać rywalizacji.
W pierwszej połowie roku dwucyfrowo rosły wydatki na reklamę w radiu i magazynach. Największy wzrost wydatków (cennikowo) w tym okresie zanotowały: sieć sklepów Kaufland i Volkswagen Group Polska. O jedną czwartą spadły natomiast nakłady reklamowe Jeronimo Martins Polska, mniej wydał też Aflofarm Farmacja Polska – wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
Aktywny m.in. w branży nieruchomości Paweł Obczyński został właścicielem kanału Dolce Vita TV – dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Nowy szef stacji o luksusowym stylu życia zapewnia, że regularnie poszerza ona zasięg i prowadzi rozmowy z dużymi operatorami. Kanał wprowadził do ramówki program „Pociągiem dookoła świata z Tony Robinsonem”.
Tomasz Teodorczyk przestał być dyrektorem ds. treści i marek Hearst Networks (dawniej A+E Networks) na Europę Środkowo-Wschodnią – dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Biuro prasowe nadawcy informuje, że „pełną sukcesów współpracę zakończono w związku ze zmianami organizacyjnymi”. W spółce miały miejsce też awanse.
Zgodnie z projektem, który w pierwszym czytaniu poparły senackie komisje zdrowia i ustawodawcza, na etykietach napojów alkoholowych oraz w ich reklamach będzie musiała być zawarta informacja o szkodliwości spożywania alkoholu przez kobiety w ciąży i karmiących piersią. – Przedstawiony projekt zawiera sporo nieścisłości natury legislacyjnej i redakcyjnej – komentuje w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Bartłomiej Morzycki, dyrektor generalny Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie.
Grupa RMF opublikowała cenniki reklamowe na jesień, które będą obowiązywać od 1 września do 2 listopada br. Reklamy w stacjach grupy zdrożeją o 5,7-5,8 proc. w większości produktów.
Średnio 186 tys. widzów oglądało w TVP Info program „Trójkąt polityczny”, który zadebiutował na antenie jesienią ubiegłego roku. Najpopularniejsze wydanie publicystycznego formatu zgromadziło przed ekranem 287 tys. odbiorców – wynika z danych Nielsena.
Vectra rozwija swoją usługę telewizji streamingowej TV Smart.pl. Użytkownicy uzyskali dostęp do nowych kanałów telewizyjnych, w najwyższym pakiecie jest ich już 119. Jednocześnie serwis tvsmart.pl zyskał nowy wygląd i funkcje. Operator twierdzi, że jest bardziej intuicyjny.
Rozpoczął się pilotażowy test systemu, który ma za zadanie określać wiek użytkowników YouTube’a i na jego podstawie blokować ewentualne szkodliwe treści. Oficjalnie wszystko jest wdrażane z myślą o ochronę najmłodszych użytkowników, którzy nie ukończyli osiemnastego roku życia.
Pod koniec lipca ruszyły nagrania do nowego sezonu „Koła fortuny” – przekazał w mediach społecznościowych Błażej Stencel. Zdradził też, kiedy na antenę trafią premierowe odcinki teleturnieju.
Według szacunków Krajowej Izby Gospodarczej opartych o sprawozdawczość Głównego Urzędu Statystycznego, w czerwcu 2025 roku obroty w handlu detalicznym wzrosły rok do roku o 1,8 proc., zaś w e-handlu – o 8 proc.
Polski Związek Piłki Nożnej oczekuje sprostowania od portalu Goniec (Iberion) w zakresie reportażu „Polski Związek Wódki Nożnej”. Naczelny Janusz Schwertner tłumaczy nam: „W tym przypadku sprostowanie jest w stu procentach niezrozumiałe”.
Kanadyjska prowincja Ontario ostatecznie zerwała kontrakt z firmą Starlink Services należącą do SpaceX Elona Muska na dostawy internetu – poinformował w środę minister energii prowincji Stephen Lecce.
WhatsApp wprowadza nową funkcję przypomnień, która ma pomóc w zarządzaniu komunikacją z klientem. – Ta funkcjonalność ma zyskać szczególne znaczenie dla małych i średnich firm, które borykają się z chaosem komunikacyjnym w kontaktach z klientami – mówi Borys Marushchak, performance marketing manager w agencji Harbingers.
Jeszcze kilka lat temu wystarczyło „kupić twarz” znanego influencera, by marka mogła cieszyć się wysokimi zasięgami i pozytywnym wizerunkiem. Dziś taki model działania to już przeszłość.