Podcasty i wideocasty są dziś na topie, a jeden z najpopularniejszych prowadzi Patrycjusz Wyżga. „Didaskalia” należące do WP to miejsce nie tylko na długie rozmowy o polityce, ale także m.in. o nauce. Dziennikarz tłumaczy nam m.in., skąd wziął się jego format i dlaczego cieszy się takim zainteresowaniem, dlaczego nie przyjął propozycji TVP i jak YouTube zmienia media.
Jesienią Telewizja Polska pokaże popularne formaty rozrywkowe, premierowe odcinki ulubionych telenoweli i kultowych teleturniejów. Pojawi się kilka serialowych nowości oraz reaktywowana "Rodzinka.pl". Ofertę kulturalną uzupełni w tym sezonie cykl spektakli adresowany do młodego widza.
Andrzej Gajcy dołączył do Republiki, gdzie poprowadzi swój autorski program. – Z ogromną ciekawością rozpoczynam kolejny nowy rozdział dziennikarskiej kariery. Jeszcze jakiś czas temu myślałem, że ta kariera zakończyła się wraz z odejściem z Onetu – mówi nam dziennikarz. Opowiada także o tym, jak wyglądał ostatni okres w jego dziennikarskiej karierze i co dalej z kanałem na YouTube.
Firma Drutex została oficjalnym partnerem niemieckiego klubu piłkarskiego Bayern Monachium. Umowę podpisano na trzy lata.
Wielu marketingowców stara się osiągnąć produktywną równowagę między życiem zawodowym a prywatnym, jednak niektórzy nie zrezygnowali z pracy podczas wakacji – wskazują badania Storyblok.
Porsche Polska wprowadza zmiany w strukturze organizacyjnej. Marek Sworowski przejął stanowisko dyrektora sprzedaży po Dorocie Zyskowskiej. Nowym dyrektorem marketingu i customer experience został Jakub Kessler.
We wrześniu ruszy pierwszy etap naboru uczestników do nowej edycji "Must Be The Music". Polsat ogłosił start precastingów. Kiedy i w jakich miastach rozpoczną się przesłuchania?
Telewizja Polska wchodzi w jesień 2025 roku z nowym spotem wizerunkowym, kontynuując komunikację pod hasłem „TVP. Otwórz się na więcej”. Nadawca w materiale w emocjonalny sposób pokazuje, że jest blisko ludzi – w ich codziennych doświadczeniach, wyjątkowych chwilach i wspomnieniach, które budują poczucie wspólnoty.
Od 1 września br. będą obowiązywać nowe cenniki reklamowe rozgłośni radiowych należących do Grupy ZPR Media. Zdrożeją reklamy m.in. w sieci Eska, Vox FM i Eska Rock.
Netflix trafił na pierwsze miejsce rankingu zaangażowania na TikToku w lipcu, a Lidl Polska odnotował największą liczbę odtworzeń – wynika z najnowszego raportu firmy Sotrender.
Wśród serwisów o tematyce gospodarczo-prawnej najwięcej użytkowników ma niezmiennie Business Insider Polska, zaś na nieco dłużej przyciąga internautów Money.pl. Cztery czołowe witryny przekroczyły poziom 20 proc. zasięgu, a w pierwszej dziesiątce są trzy witryny należące do Grupy PTWP.
„Co ludzie powiedzą?” - tak będzie nazywał się nowy program, który we wrześniu br. zadebiutuje na antenie TVP Info. Prowadzącym został dziennikarz Wojciech Szeląg, który opowiada nam o szczegółach audycji.
Dominika Ćosić zaczyna współpracę z youtube'owym PRZEkanałem. Była korespondentka Telewizji Polskiej w Brukseli ma tworzyć cykl o sprawach zagranicznych, razem z Karolem Darmorosem, który wcześniej pracował w Polskim Radiu.
Radio TOK FM zaprezentowało odświeżoną wersję serwisu internetowego tokfm.pl. Nowa szata graficzna oraz rozszerzone funkcjonalności sprawiają, że portal staje się jeszcze bardziej przyjazny użytkownikom. – Opisujemy nie tylko, co się stało, ale również co z tego wynika, dlaczego to ważne i jak wpłynie na nasze życie – komentuje Karolina Wiśniewska, zastępczyni redaktor naczelnej tokfm.pl.
Program "Korespondenci", który wiosną zadebiutował na antenie TVP1, jesienią nie wróci na antenę - potwierdziła portalowi Wirtualnemedia.pl TVP.
Według ustaleń „Wall Street Journal” miliarder Elon Musk po cichu wstrzymuje swoje plany utworzenia partii politycznej w USA. W rozmowach z zaufanymi osobami Musk wyjaśnia, że chce skoncentrować się na swoich firmach, przede wszystkim SpaceX i Tesli.
W najbliższy piątek Lista Piosenek Radia 357 wybrzmi po raz 200. Z tej okazji 24 sierpnia rozgłośnia organizuje spotkanie z fanami audycji w Centrum Nauki Kopernik w Warszawie. Jedną z atrakcji będzie finał wakacyjnego głosowania na letni przebój wszech czasów.
Sponsorem tytularnym piłkarskiego Pucharu i Superpucharu Polski została firma bukmacherska STS. Umowę z Polskim Związkiem Piłki Nożnej podpisano na trzy sezony.
Telewizja Polska wystosowała oświadczenie ws. zamieszania wokół Joanny Dunikowskiej-Paź z ostatnich dni. W mediach społecznościowych mylnie przypisano jej zadanie niezręcznego pytania o Karola Nawrockiego. Publiczny nadawca zapowiada złożenie zawiadomienia do prokuratury. – Nie ma naszej zgody na to, by bezpodstawne insynuacje i emocjonalne ataki zastępowały rzetelny osąd i elementarną odpowiedzialność – czytamy.
Zygmunt Solorz w liście do władz Cyfrowego Polsatu przestrzegł przed podejmowaniem znaczących decyzji w firmie. Stanowczo odpowiada mu Daniel Kaczorowski, powołany w miejsce Solorza na szefa rady nadzorczej holdingu. Jego zdaniem pismo Solorza „nie zmienia nic w aktualnej sytuacji prawnej i nie ma żadnego znaczenia dla faktów”.